Haberler
Haberler
Trakyayı Tanıyorum
Yaşadığımız bölgenin çeşitli özelliklerini yöresel yemeklerini yöresel kıyafetlerini örf ve adetlerini görsel olarak tanımalarının sağlanması. Etkinliğimiz 5 gün sürdü. 1.Gün Kübra Hanım yörenin özelliklerini baharın gelişini ve Mart ayında kutlanan 'Hıdırellez Şenliklerinden' çocuklara bahsetti ve çocuklar ile birlikte Marteniçka bilekliği yaptılar. 2.Gün Gülay hanım sınıfımıza gelerek gezilecek yerleri yörsel kıyafetleri ve yöresel oyunları çocuklarımıza anlattı. 3.Gün Hacer Hanım Merve hanım ve Kübra hanım bahçede yöresel kıyafetler giyerek gözleme partisi yapıp Hıdırellez ateşi yakıldı. 4.Gün Meryem Hanım Yöresel Yemek olan Keşkek yemeğini çocuklarımız ile birlikte yaptı . 5.Gün Yöresel yemeklerin tadım günü yapıldı.
DevamıTüm Sınıflarımızı Teknolojik Materyaller İle Donatıyoruz
Sınıflarımızı bilgisayar, hoparlör ve görüntü aktarım kabloları ile donatarak ; çocuklarımızın teknolojiden olumlu yönde faydalanmalarına destek oluyoruz.
DevamıBilmece fanusum(Eğitimde İyi Örnekler)
Uygulama adı: Bilmece fanusum Uyulama amacı: Bilmeceler, çocukların dil becerilerinin geliştirilmesinde, duygu ve hayal dünyalarını zenginleştirmede ve onların problem çözme becerilerini kazanmasında önemli etkiye sahiptir. Bilmece sormak çocukların hem dildeki seslere karşı farkındalık kazanmalarını hem de sözcüklerin anlamları üzerine düşünmeyi sağlar. Biz de bu sebeple çocukların bu kazanımlara ulaşabilmeleri için bilmece fanusum etkinliğini planladık. Özet: Bakanlığımız tarafından başlatılan ‘Dilimizin Zenginlikleri Projesi’ kapsamında milli eğitim bakanlığının 365 gün öykü serisinden bilmeceler adlı kitabı okuduk ve sınıfımızda bir bilmece fanusu yapmaya karar verdik. Önce velilerimizle bir toplantı yapıp bilmeceler konusunda velilerimize bilgi verildi. Her velimizden çocukları ile 5 er adet bilmece yazmaları istenildi. Ailelerimizin hazırlamış olduğu bilmeceler katlanarak bilmece fanusumuza koyduk ve renkli ponponlar ile fanusumuzu renklendirdik. Her gün günü olan öğrencimiz fanustan seçtiği 4 bilmeceyi arkadaşlarına sorduk ve cevapları üzerine konuştuk. Bilmeceler sayesinde çocuklar beyin jimnastiği yapmış oldular. Bunları yaparken de çocuklara eğlenerek öğrenmeye fırsatı verilmiş oldu. Kurum Dışı Paydaşlar ve Ortaklar: Saliha Fikri Güner Anaokulu öğrenci ve velileri Uygulamada Karşılaşılan Zorluklar ve Dikkat Edilecek Hususlar: Uygulama sırasında herhangi bir zorluk yaşamadı. ELDE EDİLEN SONUCLAR: Çocuklarımız projenin her aşamasında aktif katılım sağlayarak verimli bir süreç yaşadılar. Bilmeceler çocukların merak duygusunu güçlendirip destekledi. UYGULAMANIN SÜRDÜREBİLİRLİĞİ: Sınıflar arası ya da okullar arası bilmece yarışması etkinliği yapılabilir. DİĞER OKUL VE KURUMLARDA YAYGINLAŞTIRMA: Okul öncesi kurumlar arası bilmece festivali yapılarak çocukların yeni kelimeler öğrenmesine yardımcı olunabilir. Danışman: Yeliz GÜNEY AKTAŞÖZ(O.Ö.Öğr) Uygulama Alanları: Uygulamada Görev Alan: öğretmen (1) öğrenci (13) veli 13
DevamıÇömlek Yapımı Etkinliğimiz
Çocuklarımızın özgürce hayallerindeki şekilleri oluşturmalarına fırsat veren ve bu sayede yaratıcılık becerilerini destekleyen çömlek yapımı etkinliğimizi gerçekleştirdik.
DevamıOKUL TANITIM BROŞÜRÜMÜZ
Okulumuzun tanınırlığını arttırmak ve Okul Öncesi Eğitimi yaygınlaştırmak adına hazırlamış olduğumuz "Okul Tanıtım Broşürümüz" çok yakında basılı olarak sizlerle buluşacak.
Devamı2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı İlk Mezunları
Sayın Hayırseverimiz Fikri Güner Beyefendi, kızı ve torunuyla birlikte mezuniyet törenimize katılarak bizi onurlandırmışlardır. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz
Devamı